Vastuullisuus

Vastuu asiakkaista 

Panostamme liiketoiminnassamme asiakkaiden luottamukseen, palveluiden toimivuuteen ja tietojen turvallisuuteen. Kehitämme uusia palveluita asiakkaillemme ja parannamme jatkuvasti niiden käytettävyyttä asiakaspalautteen pohjalta. Ennakoimalla parannamme asiakaskokemusta myös mahdollisissa häiriö- ja tietoturvaongelmatilanteissa. Vuosikertomuksen Henkilöasiakkaat ja Yritysasiakkaat -osioissa on lisää tietoa uusista palveluistamme kuluttajille ja yritysasiakkaille.

Case
Casevideo: asiakaspalvelu
Casevideo: asiakaspalvelu

Case

Haluamme yllättää asiakkaamme positiivisesti joka päivä. Katso, mistä elementeistä syntyy yllättävän hyvää asiakaspalvelua.

Kerro kaverille

Oma nimesi
Oma sähköpostisi
 
Sähköpostin otsikko
Viesti
 
Kavereiden sähköpostit

 Lisää kaveri